מהי המהפכה שהקוף והפרה מביאים אליכם?

מתוך היכרות אמיתית עם צורכי עסקים קטנים והיכרות רבת שנים עם מערכות פרסום דיגיטליות שונות ובראשן פייסבוק, אנו מציעים לכם, בעלי העסק הקטן, ליהנות מפרסום בפייסבוק מקצועי בלי הצורך בניסוי וטעייה, בזבוז מיותר של זמן וכסף, מענה איטי מתמיכת פייסבוק, פשוט בחר את החבילה הרצויה ואנו נעשה לך את כל העבודה. 
כאשר אתה עובד מולנו אתה נהנה מ:
•    חסכון עצום בזמן: בכמה הקלקות בודדות הקמפיין הפרסומי שלך בפייסבוק יוצא לדרך
•    שקיפות מלאה: אתה בוחר לאיזו מטרה פרסומית הכסף ינותב וכמה עמלה אנו גובים על השירות
•    שירות לקוחות בעברית וזמינות: יש שאלה על הקמפיין? תוכל לפנות בכל זמן וליהנות משירות בעברית וזמינות מלאה, להבדיל מהעבודה ישירות מול מערכת הפרסום של פייסבוק בה (במידה ואתה לא לקוח המוציא עשרות אלפי דולרים כל חודש) אתה לא זכאי למנהל פרסום צמוד וברוב המקרים התמיכה הינה באנגלית.

פרסום אורגני לעומת פרסום ממומן – מה ההבדל והאם צריך גם וגם?

כיום בפייסבוק יש שני ערוצים בהם אתה, בעל העסק, יכול להשתמש על מנת לחשוף את המותג שלך, הערוץ האורגני שאומר בצורה כללית, פרסום אשר משתרשר ברשת בצורה טבעית, אורגנית, בין מעגלי קישורים וערוץ ממומן שאומר בצורה כללית, אתה רוכש שטח פרסום מפייסבוק על מנת לחשוף מודעות.
איך פרסום אורגני משתרשר בפייסבוק? יש המון שיטות וזה דורש לא מעט מחשבה, קודם כל עליכם להכיר את קהל המטרה שלכם, להבין מה מעניין אותו. שנית, עליכם לייצר תוכן מעניין, בעל ערך וכזה המדבר אליו "בגובה העיניים". זכרו! פייסבוק היא קודם כל כלי לשיחה ורק אחרי זה כלי מכירתי ולכן כוונו ליצירת תוכן מעניין, מצחיק, מעורר, בולט ומותאם לקהל המטרה שלכם. במידה והתוכן יהיה מעניין, קהל העוקבים שלכם יעשו לו לייק, יגיב, ישתף ויקליק, כל אחת מהפעולות הנ"ל יגרמו לו להשתרשר למעגל החברים של הגולש שעשה את הפעולה וכך הלאה. זהו תיאור כללי שכן ניהול אורגני דורש לא מעט בדיקות, אורך רוח, יצירתיות וקריאטיביות כדי לייצר קהילה מספיק גדולה מחד ומספיק מגיבה מאידך.
איך פרסום ממומן משתרשר בפייסבוק? בגדול, עליכם לרכוש בכסף שטח פרסומי ממערכת פייסבוק, לקבוע איזו מטרה פרסומית תרצו להשיג: האם יותר לייקים לדף שלכם? האם יותר מעורבות לפוסט שהעליתם? האם יותר כניסות לאתר שלכם? ועוד ועוד..לאחר מכם עליכם לבצע פילוח/טרגוט מדויקים ומותאמים לקהל המטרה שלכם, שהמודעות יופיעו לגולשים שאתם רוצים שיראו את המודעות ובשלב השלישי עליכם לייצר קראייטיב/מודעה מספיק מעניינת לקהל הגולשים, כזו שתעורר אותם לעשות פעולה, קרי, הקלקה. מערכת זו הפכה להיות מאוד משמעותית בפייסבוק כיום, ובעל עסק אשר רוצה ליהנות מתשואה מפעילות פייסבוק חייב לקחת זאת בחשבון ולשלב גם פרסום בה. עם זאת, זו מערכת שגדלה בצורה תדירה וכל הזמן מציעה פיצ'רים (אפשרויות חדשות) ולבעל העסק הקטן יכולה להיראות מהצד "מאיימת" וכמעט תמיד, בניהול לא נכון ומדויק של הקמפיינים, מקבלים כסף אשר מתפזר ללא מיקוד והגעה לתוצאות רצויות.
אז מה עדיף עבורי? בגדול מאוד, אתם כבעלי עסק קטן, צריכים לבצע פעילות גם בערוץ זה וגם בערוץ זה, זה האידיאלי שכן תיצרו פעילות מקיפה יותר ותפגשו את קהל היעד שלכם בכמה אופנים, עם זאת, אנחנו יודעים שהערוץ האורגני הוא בעל "זנב ארוך" , לוקח זמן להקים קהילה ולא תמיד יש יכולת קריאטיבית לייצר פוסטים מעניינים בצורה קבועה. פרסום ממומן עם זאת מציע לכם יכולת להגיע לתשואה מהירה יותר (תלוי בהוצאה התקציבית שלכם) ועם יכולת משחק לצאת בקמפיינים "נקודתיים" בהתאם לצורך ולא להיכנס למהלך ארוך של תחזוק שוטף.

שיווק ממומן בפייסבוק – מדוע אתם זקוקים לזה?

עולם השיווק שינה תצורה, זאת אתם כבר יודעים, פרסום בשיטות מסורתיות (אוף ליין) כבר פחות רלוונטי ובמיוחד לעסקים קטנים, ואילו שיווק דיגיטלי (און ליין) הוא המרחב החדש בו גם הצרכנים נמצאים ולכן בעקבותיהם גם המפרסמים. המרחב הדיגיטלי מאפשר לבעל העסק לקבל מדדים מדויקים בזמן אמת הנוגעים להוצאה הפרסומית, כמה המודעות נחשפו, כמה הקליקו וכמה רכשו או השאירו פרטיהם. מעבר לכך, הפרסום הדיגיטלי מציע איכות פרסומית שאין שנייה לה, פילוח מדויק לפי המון משתנים ופילוחים: גיל , מגדר, תחום עניין, מקום מגורים, סטטוס זוגי, אלו רק חלק קטנטן מהפילוחים האפשריים , מה שמגביר דיוק בפרסום וזה מוביל לאפקטיביות פרסומית גבוה יותר.
פייסבוק, כ"ספינת הדגל" של הרשתות החברתיות, מציעה חווית גלישה ייחודית, במהותה היא לא כלי מכירתי, היא פלטפורמה הנועדה לשיחה בין חברים, שיתוף תמונות וכלי לקיצור המרחק בין הקרובים אלינו, ולכן כדי להצליח למכור דרכה דרושה הבנה עסקית שונה. 
ההבנה שקודם כל יש לנו צורך לייצר סביב המותג שלנו קהילה, אנשים אשר מתעניינים בתוכן שאנו מייצרים, ולכן עלינו (כבעלי עסקים) לייצר תוכן מספיק מעניין, מצחיק, מעורר, בולט,  שיגרום לגולשים להמשיך לעקוב אחרינו ולקחת חלק מהקהילה הגדלה שלנו. אבל כיום בפייסבוק זה לא מספיק! יש צורך גם לצאת בקמפיינים פרסומיים ממומנים, מה שנקרא בשפה המקצועית, קניית מדיה.
הבעיה? יותר ויותר מפרסמים נוהרים לפייסבוק, בנוסף, מערכת הפרסום בפייסבוק הופכת להיות מסועפת יותר, מתוחכמת יותר ומכאן מסובכת יותר לתפעול עבור אותו בעל עסק קטן, לא מעטים המקרים שאנו שומעים מבעלי עסקים קטנים שהם הוציאו מאות שקלים על קמפיינים "עקרים" שלא הניבו להם את הרצוי מבחינתם. המטרה שלנו ב cowmonkey להשתמש בניסיון רב השנים שלנו ולצמצם לכם את ההתעסקות מול מערכת הפרסום של פייסבוק.
אין תנאי שירות לחנות זו
x

#{title}

#{text}

#{price}